Wybrane projekty zrealizowane przez naszą firmę:

  • System zarządzania sprzedażą oraz bazą danych klientów:
    • dedykowane funkcjonalności dla poszczególnych działów w firmie oparte o CRM,
    • możliwość wprowadzania danych do systemu bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, które następnie autoryzowane są przez użytkowników po stronie centrali,
    • generowanie dokumentów sprzedażowych bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych na podstawie wprowadzonych danych o kliencie,
    • zdalne zarządzanie stanem magazynowy i rozliczanie instalowanych u klienta urządzeń.

  • Dedykowane systemy zarządzania magazynem:
    • system webowy umożliwiający między innymi zarządzanie magazynem produktów, działaniami serwisowymi, instalowanym sprzętem i oprogramowaniem,
    • przydzielanie prac serwisantom i rozliczanie z czasu pracy oraz przydzielonego sprzętu,
    • aplikacja mobilna na smartfony oraz tablety, umożliwiająca ewidencjonowanie wykonywanych przez serwisanta działań oraz prowadzenie dokumentacji w sposób elektroniczny.

  • Internetowy serwis do automatycznego zarządzania programami lojalnościowo – płatniczymi (lojalki.pl)
    • możliwość zbierania punktów za zakupy w modelu 1:1 lub z automatycznym przeliczaniem dodatkowych punktów w skonfigurowanych dniach i godzinach,
    • punkty mogą być zbierane zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i sprzedaży internetowej,
    • dostęp do aplikacji webowej umożliwiającej zarządzanie punktami, kartami oraz bazą użytkowników (zgodność z wymogami RODO),
    • możliwość zabierania punktów po okazaniu karty, kodu w aplikacji mobilnej lub wybranych danych zarejestrowanego klienta.