Wybrane projekty zrealizowane przez naszą firmę:
- System zarządzania sprzedażą oraz bazą danych klientów:
- dedykowane funkcjonalności dla poszczególnych działów w firmie oparte o CRM,
- możliwość wprowadzania danych do systemu bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, które następnie autoryzowane są przez użytkowników po stronie centrali,
- generowanie dokumentów sprzedażowych bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych na podstawie wprowadzonych danych o kliencie,
- zdalne zarządzanie stanem magazynowy i rozliczanie instalowanych u klienta urządzeń.
- Dedykowane systemy zarządzania magazynem:
- system webowy umożliwiający między innymi zarządzanie magazynem produktów, działaniami serwisowymi, instalowanym sprzętem i oprogramowaniem,
- przydzielanie prac serwisantom i rozliczanie z czasu pracy oraz przydzielonego sprzętu,
- aplikacja mobilna na smartfony oraz tablety, umożliwiająca ewidencjonowanie wykonywanych przez serwisanta działań oraz prowadzenie dokumentacji w sposób elektroniczny.
- Internetowy serwis do automatycznego zarządzania programami lojalnościowo – płatniczymi (lojalki.pl)
- możliwość zbierania punktów za zakupy w modelu 1:1 lub z automatycznym przeliczaniem dodatkowych punktów w skonfigurowanych dniach i godzinach,
- punkty mogą być zbierane zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i sprzedaży internetowej,
- dostęp do aplikacji webowej umożliwiającej zarządzanie punktami, kartami oraz bazą użytkowników (zgodność z wymogami RODO),
- możliwość zabierania punktów po okazaniu karty, kodu w aplikacji mobilnej lub wybranych danych zarejestrowanego klienta.